Resuming podcast

30 novembre de 2022 a les 10:14

El Grup TG Direxis rep un premi a l'aplicació bus4.me

Compartir

L'Ajuntament de Barcelona ha atorgat aquest reconeixement a la solució tecnològica dissenyada pel Grup TGDX i Direxis que ha facilitat la implantació i la gestió del servei de transport a demanda.

La solució tecnològica bus4.me, dissenyada pel Grup TGDX i Direxis, ha rebut el premi Agenda 2030 a la millor contribució als ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) realitzada en una PIME que atorga anualment l'Ajuntament de Barcelona. L'objectiu dels premis és reconèixer i difondre iniciatives innovadores amb un impacte mesurable en la consecució dels ODS. El guardó reconeix l'impacte de bus4.me en la implantació i gestió de l'innovador servei de transport a la demanda ja que ofereix a operadors, administracions, empreses i polígons industrials una nova manera d'entendre la mobilitat atenent a criteris d'eficiència, comoditat de les persones usuàries, seguretat i sostenibilitat.

La CEO del Grup TGDX, Carme Pros, ha estat l'encarregada de recollir el premi a l'acte celebrat aquest dimarts a l'Auditori de Barcelona Activa. Pros ha agraït el premi al jurat i al personal de l'empresa que ha fet possible tirar endavant el projecte de bus4.me. El Grup TG-Direxis, d'Olesa de Montserrat, agrupa diferents empreses: TGO, S.A Masats Transports Generals, Autos Castellbisbal, Eurolimos i l'agència de viatges TG Travel.

bus4.me actualment s’utilitza en línies Clic.cat de la Generalitat de Catalunya i compta amb la confiança d’empreses de referència del sector de la mobilitat a Catalunya com TGO DX o MasatsTG DX, que ja l’apliquen per gestionar el servei de transport a la demanda.

bus4.me és un sistema ideal per línies de transport enfocades a millorar la mobilitat col·lectiva en àrees amb baixa densitat de població. El servei de transport a la demanda s’adapta diàriament a les necessitats reals de mobilitat. Permet crear línies d’autobús amb recorreguts i horaris establerts, però que tan sols circulen si algú reserva el servei prèviament, a través d’una web o d’una l’aplicació. El recorregut es modifica segons les reserves de viatges.